Varumärket Värmland mot 2040

Varumärket Värmland mot 2040

Arbetet med att ta fram en ny Värmlandsstrategi är i full gång. Och som en del i det arbetet ska vi nu titta på bilden av Värmland 2040 med fokus på varumärket. Du som är särskilt intresserad av detta och kommunikationen kring Värmland är därför varmt välkommen till en förmiddag där vi tillsammans i en workshop tittar på bilden av Värmland nu och i framtiden.

Workshop: Bilden av Värmland – med fokus på varumärket

Genom gemensamma övningar och diskussioner ska vi tillsammans arbeta fram en riktning för hur vi vill att Värmland ska uppfattas och positionera sig i framtiden. I arbetet utgår vi från nuläget och bilden av Värmland idag, samt en omvärldsanalys om vad som påverkat det önskade målet som sattes upp i förra strategin. Resultatet av workshopen kommer att ligga till grund för en uppdaterad varumärkesplattform för Värmland som stämmer överens med den nya Värmlandsstrategin och som kan hjälpa till att göra Värmland till en ännu mer attraktiv och hållbar plats i framtiden.

När: Onsdag 4 december, kaffe serveras från kl. 08.30. Program 09.00 – 13.30 (workshopen avslutas med gemensam lunch)
Var: Scandic Winn, Karlstad

Evenemanget är kostnadsfritt, men antalet platser begränsade. Först till kvarn!

Ta del av materialet

Här finns presentationsmaterialet från workshopen att ladda ner.

Attitydmätning Värmland 2017

Varumärket Värmland workshop 20191204